Heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u met onderstaand formulier contact opnemen. Verder vindt u hier veelgestelde vragen en onze algemene voorwaarden.
Uw bericht is verstuurd! We zullen proberen zo snel mogelijk te reageren.

Veelgestelde vragen

Kunnen jullie mijn funnel aanpassen/leveren jullie aangepaste funnels?

Helaas is dit niet mogelijk aangezien dit inbreuk zou maken op de rechthebbenden. We zullen dus niet in staat zijn funnels aan te passen of aangepaste funnels te leveren maar het staat je vrij om er zelf een aan te passen. Dit is wel op eigen risico en dit is een methode die niet ondersteund wordt door ons, noch door de fabrikanten. Het aanpassen is een klusje van slechts enkele minuten, de uitleg kan gevonden worden op onze handige instructiepagina.

Mijn pakketje bestaat alleen uit losse ringen maar geen deksel, hoe kan dit?

De Deksels bestaan uit 2 ringen gemaakt met een 3D printer. Beide ringen sluiten aan op de afgesneden delen van uw funnel/fles. Door de ene ring aan de ene kant te plaatsen en de andere aan de andere kant heeft u een hervulbare verpakking gemaakt die u open en dicht kunt draaien. Door de originele verpakking te gebruiken zien de funnels er elegant uit zonder afbreuk te doen aan het ontwerp van uw koffie machine.

De +Deksels lijken niet te passen op de funnel/fles?

We merken dat de Deksels erg strak passen op sommige funnels/flessen. Als de funnel bij u er net niet op gaat, snij dan het randje van de funnel/fles met een paar mm in. Hierdoor zouden de ringen goed moeten passen, het sneetje zal vervolgens verborgen worden in de ringen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Nadat uw betaling is goedgekeurd krijgt u een bevestigingsmail van Deksels dat uw bestelling bij ons binnen is gekomen; op dit moment zullen wij zo snel mogelijk uw bestelling proberen te verwerken. Wanneer het product aangeboden wordt bij PostNL krijg u van ons nogmaals een mail. Vanaf dat moment is de bestelling onderweg en zou deze binnen 2 dagen geleverd moeten zijn. In het algemeen kunt u rekenen op een levertijd van 3 dagen, moet u langer dan 5 werkdagen wachten, neem dan contact met ons op via bovenstaand formulier.

Kan ik de +Deksels ook komen afhalen?

Helaas is dit niet mogelijk, de Deksels worden in een verpakking geleverd die door de brievenbus kan dus u hoeft er niet voor thuis te blijven.

Hoe kan ik mijn coupon/kortingscode verzilveren?

Op het moment dat u de producten van uw keuze in het winkelwagentje hebt geplaatst kun u de winkelwagen bekijken en daar de coupon/kortingscode naar keuze invullen. Coupons/kortingen kunnen niet worden ingewisseld voor geld.

Kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Jazeker, het is wettelijk verplicht om 7 dagen bedenktijd aan te bieden. Binnen deze tijd kunt u de deksels retourneren met de oorspronkelijke factuur (of een kopie daarvan) naar het adres dat u op de bestelbon kunt vinden. Vervolgens storten wij binnen 31 dagen het aankoop bedrag terug op uw rekening. Ruilen is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wil annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk na aankoop contact met ons op via bovenstaand formulier met als onderwerp ‘Annuleren Bestelling’. Op het moment dat u de tweede bevestigingsmail hebt ontvangen hebben wij uw pakket al verzonden en is dit niet meer mogelijk. De bestelling is pas geannuleerd als u van ons een bevestiging heeft ontvangen.

Waar staat informatie over mijn facturen, bestellingen en  betalingen?

Op de ‘mijn account’ pagina kunt u informatie vinden over uw bestellingen en de status hiervan.

Zit er garantie op mijn +Deksels?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet arriveren en bij normaal gebruik, naar behoren dient te functioneren wanneer u deze ontvangt. Als u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Omdat elke +Deksels los geproduceerd wordt door ‘Van Alles Wat Ontwerp’ zit er geen fabrieksgarantie op de Deksels.

Waarom staat er ICEPAY/Stiching Escrow ICEPAY op mijn rekeningafschrift?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Algemene voorwaarden

Op alle aankopen zijn de volgende algemene voorwaarden van toepassing welke u hier kunt vinden.